onsdag 17 juni 2009

603

Men vad fan! Jag missade mitt 600 inlägg! Det här är inlägg 603. Satan också! Jag missade 500 med så nu får jag satsa på 700, vilket med rådande uppdateringshastighet borde blir runt 2012, vilket kommer göra det meningslöst eftersom jorden i alla fall ska gå under det året. "Ah hon menar filmen med jättevågen!" tänker ni, men ack nej! Jag menar de teorier som förs fram på PIDF (Pointless internet discussion forum) och i viss utsträckning av Martin. Maya-indianderna förutspådde civilistationens undergång 2012, jag skriver mer om det senare om jag orkar. Egentligen ska jag nog sammanställa en hel lista med möjliga undergångar för vår civilisation. Det kan bli kul! Det ska jag roa mig med under resan till borlänge som jag snart ska göra. Arbetsintervju hägrar i Kupolens skugga och jag kan inte tidsplanera. Ska vara där 12.30, borde åka 11.30 för att vara säker på att komma fram i god tid och så sätter jag klockan på ringning 08.30. Hur kunde jag tro att det skulle ta fyra timmar för mig att dricka kaffe och hitta en outfit som såg vardagssnygg ut (typ "Nej vaddå, den här gamla trasan med prislappen kvar? Har jag haft lääänge. Jag har inte ansträngt mig alls, jag ser alltid så här fashionabel ut!"). Så efter tre timmars dötid får jag för mig att jag ska blogga lagom till att jag snart måste rusa ut genom dörren. Jag kan verkligen inte tidsplanera. Alls.

Inga kommentarer: