söndag 28 juni 2009

Kattöga (ett inlägg skrivet under alkoholpåverkan)

Efter att ha spenderat en ohälsosam mängd tid i solen på Roxnäsudden (dock täckt av min plus 45 solskydssspray och därmed inte baconbränd) blev det en liten spontangrillning i Nysh där Joel lyckades få i sig ett halv kilo kött. Efter det väntande öl, vin och sprit i sommarvärmen och inflyttningsfest hos Liban. Vi gav oss i väg till skrogen allt för sent, så jag ångrande mig halvvägs efter ett löfte att Mathias tid under morgondagen tillhörde mig. Jag kom dock inte hem, eftersom som min granne DJ-Dannes katt försvunnit, och blev sittandes med hans polare fråm söder om stockholm i väntan på att kattskrället skulle komma hem. Det var terviligt iofs, vi pratade mycket coh trodde att allt som rörde sig var den förrrymda katten, men icke! När sökstyrkan uttökats med två pers till gick jag hem och bestäämde mig efter lite Criminal minds att försöka sova i sommarvärmen.

Inga kommentarer: