torsdag 30 juli 2009

Och här slösar man värdefulla minuter

När jag tar ur mp3ns hörlurar är de enda ljudet i lägenheten det stillsamma droppandet av frysen som frostas av. Det är sövande och hemtamt. För att motverka tröttheten som börjar sprida sig i kroppen intar jg väldiga mängder koffein och eldorados billigaste sockerprodukt. Jag fick panta brukar för att ha råd med det. Så är det. Knappa 24 timmar kvar i den här lägenheten, blir sista natten inatt. Skummt. Men jag är inte så sentimental än eftersom jag HATAR LÄGENHETSHELVETET MED ALLA JÄVLA ELEMENT SOM ÄR FÖR NÄRA VÄGGEN FÖR ATT MAN SKA KUNNA STÄDA BAKOM DEM FAST DET STÅR ATT MAN SKA DET PÅ PAPPRET SOM JAG LLYDER BLINT DÖR DET STÅR MED FETSTIL! Jag tror det är meningen att det ska vara så jävla pissjobbigt som möjligt att flytta just för att man inte ska hinna med och vara ledsen. Bra tänkt där, världen!

Inga kommentarer: