tisdag 15 september 2009

Popkultur passes me by om det inte innehåller minst en mutant (ett kanske smått okänsligt inlägg, även om det inte var menat så)

Ok, UPDATE ungefär 15 minuter efter det andra inlägget. Patric Swayze har ju dött, som alla vet för att det är överallt. Det står förmodligen bakom dig i DETTA NU! Men. Var jag verkligen den ENDA som var tvungen att IMDBa vem den här förmodade ikonen var? Jag tycks ha missat en hel generation popkultur på grund av mitt ringa intresse för dansfilmer. Men han var med i Donnie Darko också. Det var därifrån jag kände igen namnet. Sorgligt i alla fall. Men jag trodde först att det var Patric Stewart när jag hörde det på nyheterna och fick PA-NI-K. Nooooooooooooes inte Xavier! Picaaaaaard! Whyyy?! Men det var inte han, alla försök att göra en film om Magneto är räddade. Men som sagt, fortfarande jättesorgligt med Swayze, även om jag bara kände honom genom en enda roll.

På tal om populärkultur skakades jag i mina grundvalar när jag snokade runt efter nyheter om Criminal Minds på olika forum och fick reda på att Matthew Gray-Grubler uppenbarligen är ett sådant party animal att han lyckats bugga sönder sitt knä. Först tyckte jag det var lustigt, men sedan hörde jag var de skulle göra med Dr. Reid. HAR DU HÖRT LINN VAD DE SKA GÖRA MED REID???! Diskussion mer värdig facebook kanske, men varföör ska jag orka med två olika digitala forum när jag kan tvinga fram respons på bloggen?

2 kommentarer:

Lita Der Berlinermauer sa...

Nej? Vad händer? Berätta!!

Clownmat sa...

Det står i ett pressmedelande att han kommer "avlägsnas från serien i flera veckor, möjligen längre" och i sann tradition, serien trogen, ska han förmodligen bli skjuten! Nooooes! O jag ororar mig för att han inte kommer tillbaka :S