torsdag 12 februari 2009

Alla goda ting är tre

Jag är så jäkla trött nu men jag får tagga till och försöka fixa lite mer plugg innan jag lägger mig. Har jag nämnt att jag är kär i min projektgrupp, även kallad "Klubben för invärtes beundran"? Alla är så motiverade och jobbar så jäkla fint ihop! Känns inte som att någon måste göra hästgörat, det är grymt skönt att känna att allt liksom bara flyter på. Utom just jag då, just nu. För nu är jag trött men eftersom min snabbvisit hos Åsa och Dena drog ut på tiden i några extra timmar och jag inte fick så mycket jobb gjort hemma hos dem så ligger jag efter i min personliga tidsplanering. Frågan är ju om jag ska gå och lägga mig och kliva upp nio imorgon så att jag kan jobba på morgonen istället för att sitta och tvinga ur mig halvkrassa formuleringar nu. Hmmm.
Nej, lite till ska jag göra, sen ska jag lägga mig!

Vi har haft hårfärgningskväll på 39an ikväll. Sara(?) och Dena bakade semlor och någon form av persiskt bröd som var asgott medan jag skrev projektanalys och googlade badrumsrenovering. Piia kom också över (efter att jag tjatat) och sent omsider även Moni, som varit på middag hos japanskorna.

Festen imorgon kan antingen bli 10 fulla nyschare eller 30 fulla främlingar! Spännande!

Inga kommentarer: