fredag 13 februari 2009

Ytterligare ett meningslöst inlägg som enbart skrivs för att jag inte har något bättre för mig i väntan på att tiden ska gå

Jag känner att det var väldigt länge sedan jag bloggade om någonting roligt och läsvärt och detta lär inte bli undantaget heller.

Det är fredagen den 13 och 13 är ett av mina turtal så jag hoppas på det bästa! Spenderade natten med att designa lite loggor till projektarbetet som väl blev, i bästa fall, sådär. Men det är ju egentligen inte sånt här vi ska lägga krut på.

MaMaJu (Malin, Martin och June) skulle egentligen ha stått på Kanji men vi kom på att det kanske var bra att kunna vara internationellt gångbara. För att få en mer asiatisk känsla ville jag imitera bläck/vatten som droppar ev. en pensel. I början var det rött men Den Oberoende Fokusgruppen (bestående av alla som just den stunden befann sig i Dena och Åsas kök) tyckte det såg förmycket ut som blod. Så nu är det blått av nån anledning. Blått är en positiv färg iofs.

Argh jag missade Criminal Minds igår! Och det var ett riktigt Reidisode (dvs. ett avsnitt där Reid får mycket av screen-tiden)! Damages, jag har väntat såååå länge på att det avsnittet ska sändas i sverige och så sitter jag inte klistrad framför teven utan beter mig som ett pucko genom att gå ut och vara social och plugga! Nej, jag känner att jag allt felprioriterar! Från och med nu är det jag och kanal 5 varje torsdag! Tack och lov för ohederliga internetpirater som gör att jag kunde få ned avsnittet till datorn på 15 minuter! Frågan är när jag ska ha tid att se det! Ska snart iväg till skolan och har faktiskt varit duktig och klivit upp tidigt för att plugga och efter skolan ska jag möta Piia i stan. Sen hem, mat, duscha och så fest hos Dena och Åsa! När ska jag hinna med mina tv-serier?!

3 kommentarer:

SaraCaroline sa...

Malin, du kan titta på Criminal Minds påhttp://www.surfthechannel.com/show/44.html Där finns alla avsnitt som har sänts i USA! Bra va! Så slipper man ladda ner :)

Ha det fint! Vi ses säkert på kåren ikväll!

Lita Der Berlinermauer sa...

Lallar in på bloggen och läser, nämen titta, hon missade också CM när Reid fick vara frontman, hon borde ha tänkt på att man kan.....nämen titta, det tänkte hon visst. Återstår bara att säga att nästa avsnitt är ännu bättre.

Anonym sa...

Jag VEEEET! Jag smygkollade! <3 Angsty Reid! Mmmmmmmm!