lördag 14 mars 2009

Halva kvällen i bilder (tidsrymen 20.00-22.15 saknas, dvs. den tid Mounira sminkade sig på)


Nejmen vad är detta? Hela Nysch har krupit ur sina säkra betonghus och gett sig av ut i ödemarken likt ett berusat lämmeltåg!

Och ALLA måste stanna för att Dena ska tända ciggen!

Klart man ska kasta snö på gängets ends vår-optimist som vågat sig ut i tunn kofta och skinnjacka!

"Vaddå, finna det inga GLAS? Men, hur ska man kunna dricka då?!" utbrast Mounira 30 sekunder innan den här bilden tog.

Åsa är så FIERCE att människor måste vika undan med sina blickar för att inte bli blinda. Det enda säkra sättet att se på henne är genom en kameralins!



Mig och Dena får folk gärna titta på! Det är nu slöser på vår snyggighet annars.

På vägen till Kåren träffade vi på dessa damer i nöd! Som den riddare i skinande skinn Dena är förlöste hon dem från deras bekymmer. I gengäld krävade hon varken deras förstfödda eller ett halvt kungarike, bara ett par enorma brillor utan glas.

Väl på kåren och Henrik vill inte ens vara med på bild! Vad falls?!
Sheri med vännina har en jäkla posingvana! Proffs!
Vem hade roligsat på Kåren då, enligt dessa bilder? (Detta är bara ett urval, jag har kanske åtta till där Åsa är EXAKT lika lycklig!)
På väg hem kommer Knaster och kompany på vintagemoppe och tipsar om efterfest.
En mycket, mycket underlig efterfest....

Argh nu ska jag vara i stan om en halvtimme och jag är inte ens sminkad! Jag och planering!

Inga kommentarer: